محاکات

این چنین ساکنِ روان که منم

محاکات

این چنین ساکنِ روان که منم

  • ۰
  • ۰

دانشگاه شاهد

تقریبا یک ماه پیش برای گرفتن گواهی فارغ التحصیلی ارشد، رفتم دانشگاه شاهد. گفتند نگاه کن اطلاعاتت درست باشد، امضا کن و برو. دیدم تاریخ دفاع را به جای هزار و چهارصد، نود و نه زده‌اند. گفتم اشتباه شده. گفت آخ اشتباه تایپی است و مرداد دانشگاه تعطیل است و شهریور بیا. دو هفته است هر روز زنگ میزنم. نگویم که مرا چگونه به آدمهای مختلف پاس می‌دهند و کاری انجام نمی‌شود. بابت اشتباهی که خودشان مرتکب شده‌اند، وقت و اعصاب من را به فنا داده‌اند. 

عمیقا لمس کردم که چرا آدمها مهاجرت می‌کنند. 

اگر کسی را در دانشگاه شاهد می‌شناسید، سلام من را برسانید و بگویید یا کاری برای وضعیت اسف‌بار دانشگاه بکند یا بداند پولی که می‌گیرد هزار لعن و نفرین پشتش است.

  • ۰۱/۰۶/۱۶
  • فاطمه امیرخانی

نظرات (۲)

  • دامنه : دارابی
  • با سلام و احترام

    دست بر آسیبی گذاشتید که تمامی ندارد. علت روشن است؛ دست ناظر عادل بالای سرشان نمی‌بینند. روزی اولی که خواستم وارد دانشگاه شوم از دندان همه معاینه به عمل می‌آوردند. پیش ضمیرم گفتم چه مسئولیت‌شناس‌اند. بعد دیدم در کارهای لنگ می‌زنند که گفتن آن چند من کاغذ لازم است. بردباری می‌خواهم برای شما آرزو کنم، اما می‌دانم تحمل کار این‌تیپ افراد، فوق طاقت جن و انس است. با سپاس که معضلات را با نقد سازنده بیان می‌فرمایید. درود.

    پاسخ:
    سلام و احترام
    بله متاسفانه
    بزرگوارید
  • دامنه : دارابی
  • البته دانشگاهی که شما بردید نه، دانشگاه تهران که اول باید دندان را می‌دیدند. توضیح فرستادم که مشتبهه نشود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی