محاکات

این چنین ساکنِ روان که منم

محاکات

این چنین ساکنِ روان که منم

  • ۰
  • ۰

روز روانشناس

پیامهای تبریک روز روانشناس برایم آمد. رفتم توی گوگل سرچ کردم ببینم بالاخره این روز روانشناس کی است. چون یادم هست در سال بیش از یکی دو بار چنین تبریک هایی دریافت می‌کنم.

اجازه بدهید توجه شما را به نتیجه سرچ جلب کنم: تقریبا ۲۰ روز در سایتهای ایرانی و خارجی به عنوان روز روانشناس ذکر شده اند.

القصه، ۹ اردیبهشت به روایتی روز روانشناس است. به این سبب عرض کردم که اگر بنا دارید به زحمت بیفتید و هدیه‌ای تهیه کنید، از نظر بنده منعی ندارد! ولی لطفا قیمه‌های روز روانشناس را در ماست‌های روز معلم نریزید. حساب اینها از هم جداست.

  • ۰۱/۰۲/۰۷
  • فاطمه امیرخانی

نظرات (۲)

روز روانشناستون هم پیشاپیش مبارک

  • دامنه | دارابی
  • با سلام و عرض ادب

    روزتان را بر شما انسان محترم و اهل فضل و دانش شادباش می‌گویم. دست‌کم در همین صحن، بنده از مجموعه‌های نوشته‌های شما آموختم و نکات قابل تأمل و برآمده از جوشش فکر شما در آن وجود دارد. موفق و در پناه حضرت باری‌تعالی باشید.

    پاسخ:
    سلام و عرض احترام
    نظر لطف و بزرگواری شماست
    ارادتمند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی